Kaisol Romance Hotel

Hotel Kaisol Romance nalazi se u Sahl Hasheesh-u, na 23 km od međunarodnog aerodroma Hurgada. Do novog centra Hurgade može se stići za oko 20 minuta automobilom.

Svaka soba je klimatizovana i opremljena sa stilom. Sve smještajne jedinice imaju SAT TV, telefon, mini bar, aparat za kavu i čaj, sef, kao i pristup vlastitom balkonu ili terasi.

Hotel se nalazi na sopstvenoj privatnoj peščanoj plaži. Korišćenje ležaljki i suncobrana je besplatno. Hotel takođe ima otvoreni bazen.

Hotel ima glavni restoran sa švedskim stolom, italijanski, kineski i indijski restoran, dva bara, lobi bar koji radi 24 sata i Espresso kafe.

Ukoliko želite, možete se opustiti u spa centru, sauni, đakuziju ili centru za masažu. Određene usluge se dodatno naplaćuju.

Također možete koristiti hotelsku teretanu, ili ako želite da se bavite vodenim sportovima, ronjenjem ili ronjenjem.

WiFi je dostupan u javnim prostorima hotela, kao i usluge ljekara.

CJENOVNIK 2024

Jun:

 

 

 

Jul:

 

 

 

 

 

Avgust:

 

 

Program putovanja je u pripremi

LEGENDA:
PP – polupansion / AI – All Inclusive (sve uključeno prema hotelskim pravilima) / UAI – Ultra All Inclusive (sve uključeno prema hotelskim pravilima) / DBL – cijena po osobi u
dvokrevetna soba
VAŽNE NAPOMENE:
• VAŽNA NAPOMENA: PUTNICI KOJI PUTUJU SA BIH PASOŠIMA MORAJU IMATI VIZU ZA EGIPAT PRIJE POLASKA NA PUTOVANJE
• Prilikom prevoza avionom dozvoljeno je maksimalno 23 kg prtljage, u slučaju teže prtljage organizator putovanja ne snosi odgovornost za aviokompaniju
naplata viška prtljaga
• Pasoš državljana Srbije mora da važi najmanje 6 meseci po povratku sa putovanja
• Popusti za djecu vrijede samo za dvije osobe koje plaćaju punu cijenu
• Treća odrasla osoba u standardnim sobama plaća pomoćni ležaj po cijeni po osobi u dvokrevetnoj sobi
• Dijete do 2 godine. nema sjedišta u avionu, nema autobusa, nema obroka i nema kreveta u hotelu
• Cijena aranžmana ovisi o raspoloživosti mjesta u najjeftinijoj klasi sjedišta na letovima aviokompanije u trenutku rezervacije
• Svaka promjena u rezervaciji (datum, hotel ili ime putnika) podliježe dodatnoj naplati od 50 EUR. Nova rezervacija se vrši po cijenama iz važećeg cjenika.
• Dijete koje ima besplatan smještaj plaća samo iznos karte (i ima sjedište u avionu, autobusu, obroke i ostale hotelske usluge osim za svoj krevet)
• Dijete koje ostvari određeni popust ima sve usluge iz programa, osim što umjesto standardnog ležaja ima pomoćni ležaj
• Prilikom prijave imena putnika za aranžman obavezno je navesti datum rođenja djeteta, hotel zadržava pravo naplate troškova na licu mjesta
rezultat netačno prijavljenih podataka o putnicima
• U većini hotela ulazak u sobe je nakon 14:00 sati, a sobe se napuštaju najkasnije do 12:00 sati. Ukoliko gost želi da zadrži sobu duže, dužan je to učiniti
najaviti na recepciji hotela kao i platiti dodatnu uslugu.
• Putnici ne mogu tražiti sniženje cijene za bilo koji obrok koji ne mogu koristiti u slučaju ranih jutarnjih ili kasnih večernjih letova, kao i odsustva
obrok zbog puta, ali se može zamijeniti “lunch paketom”
• Sobe dodeljuje isključivo osoblje recepcije hotela, tako da se svi dodatni zahtevi i želje prosleđuju hotelu, ali organizator putovanja ne može
garantuje ispunjenje, garantuje se samo naplaćena usluga
• Postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela trenutno nisu u funkciji zbog objektivnih okolnosti, za koje organizator nije odgovoran. U hotelima koji
hrana se poslužuje po principu švedskog stola (samoposluživanje), postoji mogućnost da zbog nedovoljnog broja gostiju usluga bude izvršena na bazi
meni, što se ne smatra promjenom aranžmana.
• Avio karte, vaučere i drugu dokumentaciju putnicima predaje aerodromski predstavnik organizatora putovanja 2 sata prije predviđenog vremena polaska, u
na šalteru agencije Wayout na beogradskom aerodromu.
• Organizator putovanja nije ovlašten i ne cijeni valjanost putnih i drugih dokumenata. – predstavnik organizatora putovanja je dužan da dočeka i isprati putnike
i vrši obilaske po rasporedu
• U slučaju neodgovarajućeg smještaja ili nekog drugog problema potrebno je obavijestiti predstavnika agencije na prvom info sastanku ili telefonom i
o tome se sastavlja zapisnik koji potpisuju putnik i predstavnik agencije (napominjemo da su reklamacije za koje organizator putovanja sazna
posljednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće se uzeti u obzir)
• U slučaju bilo kakvog incidenta (krađa, nasilje, saobraćajna nesreća, itd.), obratite se nadležnim organima zemlje u kojoj boravite.
(predstavnik agencije je ovlašten da pomogne u posredovanju između podnosioca prijave i nadležnih organa)
• Fakultativne izlete organizuje lokalna turistička agencija, prijava i plaćanje izleta se vrši na licu mjesta bez odgovornosti organizatora putovanja ili
predstavnik agencije za kvalitet i pristupačnost
• Agencija nije odgovorna ni za kakve informacije date usmeno
• Opisi i fotografije smeštajnih objekata dostupni su na sajtu www.wayout.rs
• Cijene se mogu prilagođavati prema Opštim uslovima putovanja, te u slučaju promjene kursa valute ili promjena tarifa prijevoznika.
• Agencija “Wayout” d.o.o. zadržava pravo promjene redoslijeda programskih sadržaja zbog vanrednih okolnosti koje su van njegove kontrole.
• “Wayout” d.o.o. nije odgovoran za različite verbalne informacije o programu putovanja
• Preporučujemo kupovinu osiguranja od otkaza putovanja. Mogućnost kupovine u agenciji.
Organizator putovanja WAYOUT d.o.o. / Licenca: OTP broj 117/2021 kategorija A, važi od 13.10.2021.